INFORMAČNÍ KANÁL ŠACHOVÉHO SVAZU OLOMOUCKÉHO KRAJE
Jednou větou
startovní listina Zlosin open
startovní listina turnaje O Pohár primátora města Prostějova
V sobotu 27. června se bude konat Gambit v Hlubočkách.
Poslední komentáře
Kalendář akcí
20.6.Zlosin open
27.6.Gambit v Hlubočkách
27.6.−4.7.O Pohár primátora města Prostějov
27.6.−5.7.Klatovy Open
1.−11.7.Letní tábor pro talentované šachisty
11.7.Šachový turnaj Bouzov
Šachový svaz ČR
Nominace na Šachovou olympiádu v Uzbekistánu
Poháry z MČR družstev mladších žáků putují do Prahy a do Frýdku
Pozvánka na interaktivní přednášku mentální koučky Ivy Vackové „Hlava v tahu“
Registrace na ME mládeže 2026
Nový šachový server
Vzpomínka na pana Plachetku
Zemřel Ján Plachetka, první slovenský šachový velmistr
První článek - Norway Chess
Německý šachista Keymer triumfoval na turnaji Super Chess Classic v Bukurešti
Šachy.cz
Krátká zpráva
Legrácka v Aljechince 1.e4 Jf6 2.Sc4
Konec ve Vídni, začátek v Teplicích
Jubilejní X. ročník „O Pelhřimovského pěšce“ zná vítěze
Šachové weby
A64 Grygov
Mistrovství ČR družstev starších žáků
Skvělý úspěch na Krajském přeboru starších žáků v Litovli
SK Prostějov
Brzy začínáme
O Hanácký pohár zná vítěze
TJ Spartak Přerov
Simultánka v Nedakonicích
Družstvo Spartaku se zúčastnilo Memoriálu Josefa Vozáka ve Skaličce
ŠK Vinary
CITOVSKÁ TŘÍKRÁLOVÁ ROŠÁDA 2025
VINARSKÝ KRÁL 2024
ŠK Olomouc
Šachový gambit
Poslední sbohem
ŠK Velké Losiny
ŠK Mohelnice
ŠK Jeseník
Řetězárna Česká Ves
ŠK Šternberk
ŠK Loštice
EXTRALIGA
1.1. Novoborský ŠK3056.0
2.Výstaviště Lysá / Labem2555.0
3.Moravská Slavia Brno A2353.5
4.BŠŠ Frýdek-Místek2048.5
5.ŠK ZIKUDA Turnov A2043.5
6.ŠK Slavoj Poruba1544.5
7.ŠŠ V. a Č. Unichess1543.0
8.Sigil Fund Pardubice1241.5
9.Slavia Kroměříž941.0
10.OAZA loznice.cz737.0
11.Moravská Slavia Brno B634.5
12.ŠK ZIKUDA Turnov B630.0
EXTRALIGA MLÁDEŽE VÝCHOD
1.ŠK Staré Město2134.5
2.ŠK JOLY Lysá nad Labem A1627.0
3.BŠŠ Frýdek-Místek A1121.5
4.SK Prostějov1021.0
5.Panda Rychnov/Kněžnou719.5
6.TJ Náměšť nad Oslavou A619.0
7.TŽ Třinec618.5
8.ŠK Světlá nad Sázavou07.0
1.LIGA VÝCHOD
1.ŠK Slavoj Poruba B2251.5
2.BŠŠ Frýdek-Místek B2249.5
3.SK Slavia Orlová2047.5
4.Šachy Hošťálková1843.0
5.Jezdci Jundrov1746.5
6.ŠK Lípa1643.0
7.TJ TŽ Třinec1639.5
8.A64 PROCLIENT Grygov1545.5
9.Duras Brno1443.5
10.ŠK Staré Město1440.0
11.2222 ŠK Polabiny B1344.0
12.SK Podlužan Prušánky434.5
1.LIGA MLÁDEŽE D
1.Šachy Krnov1930.0
2.ŠK Vsetín1829.0
3.BŠŠ Frýdek Místek B1425.0
4.Šachy Vyškov1328.0
5.Slezan Opava1322.0
6.ŠK Slavoj Poruba1024.5
7.Agentura 64 Grygov920.5
8.Šachový klub Jeseník819.5
9.TJ Ostrava716.0
10.BŠŠ Frýdek Místek C617.5
11.ŠK Zlín-Malenovice112.0
12.SK Prostějov B18.0
2.LIGA E
1.TJ Vlčnov2856.0
2.Slavia Kroměříž B2448.5
3.ŠK Lokomotiva Brno2247.5
4.Šachy Hošťálková B2247.5
5.ŠK Vsetín1945.0
6.Moravská Slavia C1642.5
7.ŠK Zlín1548.0
8.SK Prostějov1342.0
9.VSK Univerzita Brno1138.0
10.ŠK Staré Město B1042.5
11.T.J. Sokol Přemyslovice734.5
12.ŠK Veselí nad Moravou436.0
KRAJSKÝ PŘEBOR
1.Tatran Litovel3163.5
2.A64 Grygov B2859.0
3.SK Prostějov B2450.5
4.ŠK Velké Losiny2150.0
5.STAV-IZOL ISO Olomouc1842.5
6.TJ ŠK DUE POP Uničov1543.5
7.TJ Sokol Skalička1342.0
8.SK Prostějov C1139.0
9.ŠK Vinary1036.0
10.ŠK ZŠ Horka nad Moravou837.0
11.ŠK Sigmia Olomouc831.5
12.ŠK 1921 Zábřeh433.5
OBLASTNÍ PŘEBOR SEVER
1.ŠK 1921 Zábřeh B1637.0
2.SK Řetězárna Česká Ves1538.5
3.ŠK Mohelnice1538.0
4.ŠK Bohuňovice A1432.5
5.ŠK ZŠ Hrabišín1336.0
6.ŠK Bohuňovice B1334.0
7.ŠK Velké Losiny B1127.5
8.ŠK Loštice726.0
9.Tatran Litovel B018.5
OBLASTNÍ PŘEBOR JIH
1.SK Prostějov D1835.5
2.SK Prostějov E1429.5
3.ŠK Šternberk1331.5
4.STAV-IZOL ISO Olomouc B1131.0
5.Sokol Citov1028.0
6.TJ Sokol Tovačov626.0
7.SK ROŠÁDA Prostějov424.5
8.ŠK Sigmia Olomouc B418.0
OKRESNÍ PŘEBOR OLOMOUC
1.ŠK Bohuňovice C912.5
2.STAV-IZOL ISO Olomouc C611.0
3.Matadoor Přáslavice610.0
4.Sigmia Olomouc C67.5
5.ŠK Šternberk B39.0
PŘEBOR OKRESU ŠUMPERK
1.TJ ŠK Libina1517.5
2.ŠK SDH Stavenice914.0
3.ŠK ZŠ Hrabišín C713.0
4.ŠK Loštice B712.5
5.ŠK 1921 Zábřeh C613.5
6.ŠK ZŠ Hrabišín B04.5
PŘEBOR REGIONU PŘEROV
1.TJ šachy.cz Přerov1520.5
2.SK Sokol Citov B1014.0
3.TJ Sokol Hranice914.5
4.TJ Sokol Tovačov C49.0
5.TJ Sokol Tovačov B48.5
6.TJ šachy.cz Přerov B16.5
14. května 2012 10:58Richard Biolek
Další Olomoucká liga za námi

Ve čtvrtek 10.5.2012 se hrál další turnaj Olomoucké šachové ligy. Přes krásné letní počasí, které zvalo spíše k hrátkám v přírodě se sešla slušná konkurence 19 hráčů.

V open kategorii zápolilo deset borců, nejlepší formu tentokrát prokázal Honza Zdražil z AŠK Olomouc, který svým soupeřům nepustil ani půlku. Druhý skončil Fares Al-Dhabbi (A64 Grygov), který se musel sklonit pouze před vítězem. Bronz bral tradiční účastník těchto klání - Tomáš Ochman z AŠK.

V kategorii mládeže se o první místo přetahovali opět Jindra Jelínek a Milan Skula. Po remíze ve vzájemné partii ztratil Jindra remízu ještě s Vojtou Kubalou (po pravdě řečeno tuto partii měl Vojta vyhrát, ale ve věžovce mu chyběly zkušenosti). Zaslouženým vítězem se tak stal Milan Skula před Jindrou Jelínkem a Vojtou Kubalou (všichni A64 Grygov). Vítaným zpestřením byla účast třech mládežníků z Tovačova, kteří sice tentokráte jen sbírali zkušenosti, ale příště může být jejich výsledek lepší!

Další turnaj se koná 14. června, pak bude tři měsíce pauza.


<<< Rapid v Koutech nad Desnou <<<>>> Prostějovská žákovská liga >>>

18. května 2012 17:34 0 |  0Karlos
Tady se člověk dozví věcí. Tak pan Přikryl ani neinformoval své kolegy a jednal na vlastní pěst bez vědomí svých spolupracovníků?

18. května 2012 16:28 0 |  0šachista OŠS
Rovněž jako člen Olomouckého šachového svazu požaduji vysvětlení ing. Přikrylem, který jednal jménem Ol. kraje na ŠS ČR. Jestliže nedostaneme vysvětlení budeme si myslet, že ing. Přikryl si dělá co chce a chová se jako majitel ŠS Olomouckého kraje

18. května 2012 13:16 0 |  0Karlos
nevědomí: To on neudělá. To se nebojte.

17. května 2012 20:56 0 |  0nevědomí
tak vyzývám p. Přikryla aby členům Olomouckého šach. svazu vysvětlil o co vlastně s p. Malinovským jde !!!

17. května 2012 20:51 0 |  0Karlos
nevědomí: To se zeptejte žalobce. V zápisu ze schůze je napsáno toto: "VV ŠSČR projednal návrh Tomáše Přikryla na odnětí členství v ŠSČR Karlu Malinovskému. VV ŠSČR konstatuje, že hrubé porušení stanov nebo poškození zájmů ŠSČR, jak předpokládá čl. 3.8.d. stanov, je potřeba stanovit v disciplinárním řízení. Pro uvedené jednání je disciplinárně příslušným orgánem Šachový svaz Olomouckého kraje." Čili žalobcem je v tomto případě Tomáš Přikryl. Nechť tedy Tomáš Přikryl předloží důkazy. On je v pozici žalobce. Možná by mohl i zde na webu sepsat samostatný článek. Možná, že by si jej přečetl i obžalovaný. Jinak Vám mohu říct, co neudělal administrátor webu - uplynul další den, ale administrátor pan Šimáček doteď nenapsal slibovaný článek o extralize.

17. května 2012 20:17 0 |  0nevědomí
a co vlastně ten Karel Malinovský udělal ?

17. května 2012 20:03 0 |  0Karlos
A já snad urážím "všechny" kolem? Které, všechny a jak urážím? Když upozorním administrátora webu, že v sekci "knížky na prodej" se po kliknutí na "stáhnou ukázku" objeví "nenalezeno", je to snad urážka? To je objektivní fakt, který napovídá, že administrátor nezvládá svou práci. Když napíši, že člověk, co řeší soukromou hádku přes autoritu (úřad, rodiče, atd.), je inteligencí na úrovni dítěte, je to snad urážka? Věty si mohu, hrabossi, formulovat, jak chci. Nicméně děkuji za radu, kterou si určitě vezmu k srdci. Ke svojí flashce se budu vyjadřovat, jak se mi zachce. Momentálně, jaká to náhoda, jednu svou flashku z jakýchsi záhadných důvodů postrádám od února. K této svojí flashce se vyjadřovat budu, protože je (snad) ještě pořád v mém soukromém vlastnictví. Nechtěl by ses poučit od klasiků? Třeba Voltairův výrok je poučný: "Nesouhlasím s tím, co říkáte, ale až do smrti budu hájit Vaše právo to říkat." No, a od toho tvého "chlápka" by se mohl poučit spíše jeden rozhodčí z Vinar.

17. května 2012 19:18 0 |  0Hraboss
Uznávám, že mů slovník je občas peprný, nicméně nejsem to já, kdo veřejně neustále dětinsky uráží všechny kolem. A také, karlosi, prosímtě, zkus ty věty formulovat trochu jinak někdy. Ono to pak třeba může vypadat, že tvá inteligence na něco podobné nestačí. A všichni přece víme, že to tak není. A pokud se má jednat o nějakou parodii, tak věz, že vtipné to není. Nicméně tu flashku jsem se snažil vážně poslat, nevyjadřuj se k tomu prosím nijak dále, pokud o tom nic nevíš. Jeden chlápek kdysi řekl: " Bůh nedopusť, abych někdy mluvil o něčem, o čem nic nevím!" Možná by ses chtěl poučit od klasiků?

17. května 2012 18:59 0 |  0Karlos
Vy jste mi osobně něco posílal? Máte dobrý smysl pro humor. Co se týká mých osobních názorů na různé lidi, to je přece má osobní věc. Nicméně se k těmto lidem chovám slušně a neuražím je. Tzn. neléčím si své komplexy psaním hloupostí na web. Tzn. nenadávám do buranů a hulvátů a nepíši tady narychlo smotané příspěvky plné překlepů. Vy dle mého názoru nemáte co mluvit o slušnosti a konstruktivitě, protože máte slovník Bohumila Stejskala, a mluvíte jako dlaždič i veřejně. Rady si, prosím, nechte pro sebe. Nejste tak důležitý, jak si myslíte, planeta se bude točit i bez Vás i bez Vašich pravopisných chyb. Jestli byste snad chtěl někomu dávat rady, máte neomezené možnosti. Můžete si např. otevřít manželskou poradnu.

17. května 2012 18:38 0 |  0Hraboss
Zajímavé...flashku jsem Vám posílal po spojce, jestli nedorazila, tak se pokusím zjistit, kde se stal zádrhel. Co se týká toho bývalého kamaráda, tak jsem neměl pocit, že bych udělal něco, čím bych si zasloužil jeho nehynoucí zášť. Naopak já byl jeden z těch, kteří se ho zastávali, ale to nevadí. Co se týká mých osobních názorů na různé lidi, to je přece má osobní věc. Nicméně se k těmto lidem chovám slušně a neuražím je. Tzn. neléčím si své komplexy psaním hloupostí na web :). A to, že jsou k....i si myslím jen o těch, kteří takoví jsou v normálním životě (a snad mi sám dáte za pravdu, že dokonce ani akademická sféra není prosta výskytu takových lidí). A myslím, že ano, já mám co mluvit o slušnosti a a konstruktivitě, alespoň Vám určitě, protože Vy máte vychování řeznického psa, a o těchto věcech jste snad někdy slyšel, nicméně jimi netrpíte. Za další, ne nevyslýchám Vás, berte to prosím jako dobře míněnou radu. A závěrem mého dopisu bych rád dodal...neber se tak vážně Karlosi, planeta se bude nadále točit i bez tvých mouder. A proč my si vlastně dávno netykáme ty stará páko!

17. května 2012 17:19 0 |  0Karlos
Hraboss: To mluvíte s kým? Se mnou? Nechtěl byste se chovat slušně? Možná byste mohl raději svému jednomu bývalému kamarádovi vrátit flash disk, který Vám byl zapůjčen, nikoliv darován. Jistě chápete, jaký je v tom rozdíl. Mohl byste jej třeba poslat poštou. "Kdyby mi v mém podniku někdo říkal, že jsem diletant a rozumím tomu jako koza petrželi a hrubě by mě urážel, tak samozřejmě dostane hned padáka." Vzhledem k tomu, že Vy hrubě a sprostě urážíte kde koho (třeba o svých pegagozích hovoříte v termínech, které začínají na písmeno "k") a máte slovní projev Bohumila Stejskala, tak od Vás ty řeči o "slušnosti" a "konstruktivitě" sedí, jak jistá část těla na hrnec. "Nicméně by jsi měl, Karlosi, asi raději využít práva nevypovídat, protože už nemáš prostě co rozumného říci. Řekl jsi toho už až příliš." Za prvé, mi přestaňte tykat, Vy burane a hulváte. Za druhé, funguje svoboda slova, takže Vy mi nebudete říkat, kde si co mohu psát, Hrabossi. Za třetí, jak víte, kdo jsem? Za čtvrté, jakého práva nevypovídat? Já jsem snad z něčeho obžalován? Vy mě snad tady vyslýcháte?

17. května 2012 16:16 0 |  0Hraboss
V prvé řadě záleží, jakým způsobem se ta kritika podá. Jde to k nevíře, ale jde to i slušně a konstruktivně. Ty jsi bohužel zvolil hulvátskou a buranskou cestu. Kdyby mi v mém podniku někdo říkal, že jsem diletant a rozumím tomu jako koza petrželi a hrubě by mě urážel, tak samozřejmě dostane hned padáka. Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Další věc je, že s tím "řešením" přes svaz je to velký nesmysl a také s tím nesouhlasím. Nicméně by jsi měl, Karlosi, asi raději využít práva nevypovídat, protože už nemáš prostě co rozumného říci. Řekl jsi toho už až příliš.

17. května 2012 16:10 0 |  0Karlos
a) To je slovíčkaření, které nic nemění na podstatě věci; b)"Kdyby v "mém" spolku někdo trvale napadal jeho fungování, tak by šel." Váš výrok je jasný. Zároveň nemáte nic proti svobodě slova, zároveň byste však za názor vyhazoval; c) pravda, znovu to však nic nemění na podstatě věci; d)Znovu si protiřečíte. Jednou píšete: "S rovnicí "něco se mi nelíbí = je třeba kandidovat ve volbách nebo odejít" nesouhlasím." Podruhé píšete: "Když se mi něco nelíbí, mohu vždy navrhnout změny." Protiřečíte si. V obou případech (kritika svazu, kritika poměrů ve státě) je podstata úplně stejná. Kdyby se mělo ze šachových institucí vyhazovat za kritiku, tak by ve svazu, FIDE, atd. zůstala tak desetitisícina osob, možná méně.; e) souhlasil jste.

17. května 2012 15:51 0 |  0Inconnu
Za a) nikoliv z práce, ze zájmového sdružení (např. nás je cca 6 a po 10 let funguje naprostá souhra a každý si říká co chce, ale kritika je konstruktivní) za b) já nikoho nevyhazuji za c) v tomto státě se za kritiku z práce vyhazuje naprosto běžně i současnosti za d) s rovnicí "něco se mi nelíbí = je třeba kandidovat ve volbách nebo odejít" nesouhlasím - to by tu byla hustota osídlení, jak v Antarktidě za e) způsob řešení hádky - naprostý souhlas, ale pokud je průvodním jevem toho vyřízení série urážlivých příspěvků na webu, je nepříjemné pro obě strany i otravné pro ostatní (ostatně jediný důvod, proč jsem se zapojil).

17. května 2012 15:23 0 |  0Karlos
Způsob řešení hádky: 1. Inteligentní člověk - vyřídí si to sám s tím, s kým se hádá. 2. Nesamostatný člověk s inteligencí dítěte - začne se lísat k autoritě (rodič, úřad, atd.) a začne plakat jak malý kluk. Začne to např. řešit přes svaz.

17. května 2012 15:18 0 |  0Karlos
Inconnu: Když nemáte nic proti svobodě slova, tak nemůžete nic namítat proti jakémukoliv písemnému či slovnímu vyjádření. "Kdyby v "mém" spolku někdo trvale napadal jeho fungování, tak by šel." Protiřečíte si. Před chvílí jste říkal, že nemáte nic proti svobodě slova. A najednou byste za kritický názor vyhazoval z práce jak komunisti. Víte, co je to konzistentnost? A když se Vám něco nelíbí v tomto státě a nadáváte na něj v hospodě, jak jste se sám přiznal, tak buďto odejděte, nebo běžte kandidovat ve volbách. Zbytečné urážení, hospodské nadávání, podpořené nanejvýš dojmy... To nadělá víc škody než užitku a kritika (i kdyby měl stokrát pravdu) jen zdiskredituje.

17. května 2012 13:12 0 |  0Inconnu
Ta první cesta je poněkud pracnější.

17. května 2012 13:10 0 |  0Inconnu
K výhradám proti svazu: Když se mi něco nelíbí, mohu vždy navrhnout změny. Budou-li přínosem, získají-li dost příznivců, vezme-li je za své i část funkcionářů, dříve nebo později se prosadí (snad). Ale zbytečné urážení, hospodské nadávání, podpořené nanejvýš dojmy... To nadělá víc škody než užitku a kritika (i kdyby měl stokrát pravdu) jen zdiskredituje.

17. května 2012 13:04 0 |  0Inconnu
1. V tomto státě setrvávám jednoduše proto, že jsem tu doma. 2. Proti svobodě slova nic nemám, naopak. Jen si myslím, že není třeba hned urážet lidi, když se mi něco nelíbí. 3. "Problém" byly (omlouvám se za brutální zjednodušení) výhrady člena svazu vůči tomuto svazu a jedním (vzhledem k povaze těchto výhrad snad jediným reálným) řešením je opuštění svazu. O vhodnosti formy odejití se dá jistě diskutovat, ale kdyby v "mém" spolku někdo trvale napadal jeho fungování, tak by šel.

17. května 2012 12:26 0 |  0Karlos
Inconnu: Výborně. Když v hospodě nadáváte na český stát, proč v něm setrváváte? Nemáte důvod v něm setrvávat... A ještě jedna věc - hovoříte o "problému" a "řešení". Jaký "problém" máte na mysli? Svobodu slova? To je podle Vás "problém"? Nebo snad infantilitu jednoho inženýra z Vinar, co si svoje soukromé hádky musí řešit přes svaz, podobně jako si pětileté dítě svoje hádky řeší žalováním přes rodiče?

17. května 2012 8:28 0 |  0Inconnu
Neargumentuji. Byl to jen takový přípodotek. Problém se mě osobně nedotýká, ani jej nijak neprožívám. V hospodě na stát pochopitelně také nadávám (jako všichni), ale snažím se vidět souvislosti (je-li to možné). A vzhledem k tomu, že diskuse pod články nepovažuji za vhodný formát k věcné a komlexní diskusi, používám raději lehčí tón (ať se aspoň zasmějeme - jak se mi to daří, ať posoudí každý sám).

16. května 2012 19:41 0 |  0Karlos
Inconnu: Jaké názory? A co chcete říct těmi výrazy "bych" a "pokud"? Podmiňovací způsob není žádným argumentem. Jinak doufám, že v hospodě nenadáváte na český stát, jinak byste neměl důvod v něm setrvávat a měl byste být hned vyhoštěn... Dále musím upozornit na to, že uplynul další den, a přesto velmistr Šimáček znovu porušil svůj slib a nezveřejnil článek o extralize.

16. května 2012 8:33 0 |  0Inconnu
To jako vážně? Já bych to takto rozhodně neřešil, ale jistou logiku to má - pokud někdo má takovéto názory na organizaci, jejímž je členem, proč by v ní měl nadále setrvávat...

15. května 2012 20:36 0 |  0Karlos
Dobré, že. :-) Alespoň vidíte, co jsou někteří lidé zač. Škoda, že pan inženýr z Vinar o tom zde nezveřejnil nějaký dlouhý elaborát. Mohl třeba popsat, jak se na to dívali lidé ze svazu, kteří asi nemají nic jiného na práci, než věnovat se drbům.:-)

15. května 2012 20:16 0 |  0vazne?
Usnesení: VV ŠSČR potvrzuje rozhodnutí učiněné per rollam: VV ŠSČR projednal návrh Tomáše Přikryla na odnětí členství v ŠSČR Karlu Malinovskému. VV ŠSČR konstatuje, že hrubé porušení stanov nebo poškození zájmů ŠSČR, jak předpokládá čl. 3.8.d. stanov, je potřeba stanovit v disciplinárním řízení. Pro uvedené jednání je disciplinárně příslušným orgánem Šachový svaz Olomouckého kraje. VV ŠSČR dává na zvážení navrhovateli a Šachovému svazu Olomouckého kraje, na jehož stránkách došlo ke zveřejnění prohlášení, které jsou důvodem návrhu na odnětí členství K. Malinovskému, a jehož členy jsou jak navrhovatel, tak Karel Malinovský, aby jednání posoudila disciplinární komise ŠSOK. to jako vazne? odneti clenstvi kvuli diskuzi na webu?

15. května 2012 18:31 0 |  0Karlos
Vomifla: Co konkrétně? Toto? http://www.chess.cz/www/informace/vv/zapisy/komunike-z-69-schuze-vv-sscr.html Samozřejmě ano. To je určitě dětinské.:-)

15. května 2012 18:03 0 |  0Vomifla
to Karlos: A není to už trochu dětinské?

15. května 2012 11:56 0 |  0Karlos
Administrátor pan velmistr Šimáček smazal příspěvky od diskutujících "da fuq" a "trolol"? Pochopil jsem to správně? Já být na jeho místě, tak místo cenzurování raději napíši 3 týdny slibovaný článek. Stejně tak bych doporučoval aktualizovat sekci "Knížky na prodej", protože vždycky, když si u nějaké knížky kliknu na modrý nápis "stáhnout ukázku", oznámí mi prohlížeč "nenalezeno". Zdá se mi to, nebo pan velmistr Šimáček nezvládá své pracovní povinnosti?

15. května 2012 10:06 0 |  0Administrátor
Prosím bez vulgarit, byť jsou to citace. Děkuji.

15. května 2012 8:41 0 |  0Inconnu
Jiný případ je ovšem příspěvek pana (předpokládám) trolol. Jeho babička se patrně mezi obecně uznávané klasiky počítat nebude, pokud ji ovšem nenapsala Božena Němcová. Pokud mě paměť neklame, o kaštanu tam ale nepadlo ani slovo. I když hláška "šťastná to žena" v podání paní kněžny by snad mohla být jakýmsi vodítkem.

15. května 2012 8:35 0 |  0Inconnu
Je třeba vidět, že přispěvatel da fuq nehovořil vulgárně, nýbrž pouze nezdůraznil, že jde o citát klasika - Tři sestry, píseň se jmenuje snad Vyrážíme do světa, už se nepamatuji. ;-)

15. května 2012 6:54 0 |  0prosím bez vulgarit
Když to vezmu kolem a kolem - vůl zůstane vždy volem.

15. května 2012 5:43 0 |  0marr
da fuq, trolol: To moc do diskuze nepřispějete, bo vulgární příspěvky administrátoři v diskuzích většinou mažou a ještě přchází ban IP adresy, aby nemuseli mazat příště :-)

14. května 2012 23:57 0 |  0trolol
Příspěvek byl skryt.

14. května 2012 23:50 0 |  0da fuq
Příspěvek byl skryt.

14. května 2012 19:20 0 |  0Karlos
Jaký Karle? Já jsem Karlos. Osobně by mě zajímalo, kdy už konečně se tady ten článek o extralize objeví. Psát článek 3 týdny, to není zrovna závratné tempo.

14. května 2012 19:09 0 |  0Šimi
Vydrž, Karle, dočkáš se.

14. května 2012 18:04 0 |  0Karlos
Napíše někdy v dohledné době pan velmistr Pavel Šimáček slibovaný článek o extralize? "Podrobné závěrečné zhodnocení hráčů Grygova si nechám ještě na jeden článek." Napsal renomovaný velmistr dne 23. 4. 2012 ve 23:15. http://ssok.chess.cz/zprava.php?id=588 Od té doby již uběhly 3 týdny a čtenáři jsou celí napjatí a nedočkaví. Doufám, že pan Šimáček není nijak zaneprázdněn a napíše co nejdříve avizovaný a hlavně slíbený článek. Doufám také, že tento anonymní příspěvek není nějak závadný. Psát diskuzní příspěvky na tyto stránky je totiž poslední dobou velice nebezpečné.:-) http://www.chess.cz/www/informace/vv/zapisy/komunike-z-69-schuze-vv-sscr.html

Jméno:
Heslo:

Pro přidání nebo ohodnocení příspěvku musíte být přihlášení, respektive zaregistrovaní.

TOPlist © Pavel Šimáček 2010-2026