|
| 25. června 2015 10:12 | 0 | 0 | jindra |
| pane Libore už toho vychloubaní bylo dost- asi před
dvěma měsící jsem to četl, nemusíte v tom pokračovat |
|
| 24. června 2015 22:14 | 0 | 0 | Libor z hor :-) |
| Alfe , záleží z jakého úhlu pohledu se na klíčové
zápasy díváš... Pro nás byly klíčové zápasy s
Hradcem, Akisem a Poličkou A , kde bohužel nemohl
nastoupit Štěpán. Hradec i Akis jsme měli na lopatě,
ale bohužel jsme nezvládli závěr partií. Do Poličky
jsme jeli se slabou " krajskou"výpravou-nemoci a
omluvenky klíčových hráčů a ještě kolize s
extraligou , prostě tragedie a postup jsme si pro... sami.
Na nikoho se nepohoršujeme a na nikoho nestěžujeme , jen
sami na SEBE!!! To že do jiných zápasů jsme nastupovali
v daleko silnější sestavě bylo jen proto , že
silnější hráči chtěli a mohli hrát. Co se týká
kraje , tak tam jsme pro... začátek , ale nikdo taky
nepočítal , že budem hrát o postup , spíš jsme
přemýšleli, s kým získat body k záchraně! Po
několika výhrách však do družstva vnikla euforie a nic
jinýho než vítězství v dalších zápasech
nepřicházelo do úvahy a podle toho vypadaly sestavy k
dalším zápasům. Prostě jsme chtěli jen vyhrávat a za
to se omlouvat nikomu nebudeme. Soupisky jsme pořešili dle
regulí soutěží a hrál ten kdo zrovna mohl nebo chtěl.
A výsledek-2. místo v lize,2. místo v KP, 1.místo v OP a
to hovoří za vše. Klasik by řekl " Zřejmě dobrej
oddíl" a nemusíme být z Chvojkovic , stačí , když
jsme z Losin nebo okolí. A jsme na to hrdí!!! |
|
| 18. června 2015 18:14 | 0 | 0 | alf |
| Libor - osobně by mě víc sralo, že hrajete o postup, či
přední místa a do klíčových utkání nastoupí 3
"novopravidlový" hráči z A, pak 3 hosté také z A a 2
z klasické soupisky. To mi připadne hodně neregulérní,
to už jsou jiná družstva. |
|
| 18. června 2015 15:30 | 0 | 0 | Jiří Fiala |
| Myslet,Myslet ,myslet!Při sestavování 2 ligy.Pokud by
šlo rozdělení 2.ligy na moravskou a na českou,tak proč
ne !Preferoval bych vzdálenosti při dojezdu na zápas než
lobing,kdo by se dal lehce porazit,tak toho si šoupneme do
skupiny !Lobingu se musíme jednou navždy zbavit !!Ti,co
sestavují 2.ligu,by se měli zodpovídat nadřízenému
orgánu,proč tak učinili,proč právě tak skupiny
sestavili a ne jinak.Měli by podat logické
vysvětlení.Pokud by nadřízený orgán uznal,že tito
pochybili,měli by být veřejně pokáráni a nadřízený
orgán by měl uvažovat o jejich výměně !Rovněž by
měli být na internetu odtajněni,aby šachisté věděli
,kdo o nich rozhoduje!!Máme mnoho rozumných šachistů
,logicky myslících,ale nesmí své síly dát do malého
zločinu spáchaném na široké šachové obci,ale naopak
působit v její prospěch !! |
|
| 18. června 2015 12:23 | 0 | 0 | Libor z hor :-) |
| Zdravím všechny diskutéry. Vůbec se nedivím Romanovi,
že je tak vytočenej. Letošní liga D bude docela nabitá
oproti předešlému ročníku ,který byl procházkou v
růžovým sadě. Stačilo postavit trošku lepší krajskou
sestavu a skoro víc jak polovina týmů se takto dala
porazit. Letošní ročník to bude úplně jinej level!
Losiňákům by se do Jihlavy taky nechtělo a do Polska si
zajedem raděj na turnájek než tam dojíždět hrát
ligu... Ikdyž po cestě by se dalo posbírat pár
šikovných hráčů v České Vsi nebo Zlatých Horách :-)
Staré Město by podle mne mělo určitě hrát brněnskou
skupinu a ne jezdit do Ostravy a Třince. Na sever by měli
jezdit Grygov nebo Hošťálková. Ale to je jen můj názor
nebo tip. Kdo kde bude hrát , o tom nerozhoduji a stejně
se budeme muset podřídit všichni. Pro Losiny je
nejvzdálenější protivník Lípa a to se dojet z Losin za
2.5 hodiny dá v pohodě. Když jsem Wroclaw dal za 3 hoďky
s bagetou a minerálkou v ruce , tak nějaká Lípa nebo
Hradec mě vůbec nevzrušují :-) Co se týká síly
soupeřů , tak to bude mazec , ale jak praví Štěpán:
"Budeme hrát pořád šachy , žádný karate to nebude". |
|
| 18. června 2015 10:44 | 0 | 0 | standa |
| To jo, Staré Město hrávalo odjakživa na najižní a
střední Moravě - te´d bude místo toho jezdit např. do
Dolního Benešova a Českého Těšína - toto rozdělení
je fakt unikátním dílem nevšední hodnoty. Za tak
významný počin by měli funkcionáři dostat nějakou
zvláštní cenu |
|
| 18. června 2015 10:35 | 0 | 0 | pavel |
| je to fraška, svaz si dělá co chce- zveřejní 4
varianty
a pak odhlasuje jakousi pátou, která nebyla navrhována
ani dána veřejnosti k posouzení
Příští rok předem žádné varianty nepište, akorát
tím nasíráte lidi. Klidně si to potají razškatulkujte
a pak to nařiďte jako hotovou věc, stejně to bude zase
nějaká pi....na jako teď. |
|
| 16. června 2015 23:29 | 0 | 0 | tuk |
| Z jižní moravy, to je evidentní. Týmy mají problém
sestavit soupisky, takhle to bude lepší. Soutěže týmů
nelze porovnávat s jinými sporty, nikde nemá družstvo
a,b,c,d,g,e,f, g atd... |
|
| 16. června 2015 20:41 | 0 | 0 | alf |
| Mě se pouze nelíbí, že např. družstvo B může být po
zavedení "nového pravidla" posíleno o další 3 hráče
z A družstva, když už tam bude mít další 3 hráče
jako volné. To nahrává silným družstvům, protože při
3 bodovém hodnocení stačí vyhrát 3 utkání a jsou
zachráněni neboli posílají dolů menší oddíl. To se
mi zdá neregulérní, proto jsem proti 3 novým hráčům.
Snad jsem to už napsal dost srozumitelně. Představ si,
že to bude jako před lety, hrají pouze členové oddílu
a za 2 body. Nevím, v kterém sportu je tento bordel
zaveden ( myslím si, že v žádném - hokejsti mají tzv.
střídavý start, ale pouze za jedno družstvo ) a navíc
sestupují 3 z 12 tj celá čtvrtina - taky hodně tvrdé. K
tomu rozdělení - opravdu povedené, Grygov a Prostějov
pojedou do Jihlavy, když jsou ve středu Moravy. Nemůžu
přijít na to, komu vadilo rozdělení A nebo D a vzniklo
rozdělení F, ale vypadá to na východní Čechy, protože
se jim nechce do Jihlavy a Třebíče.
Ještě jednou tuku - z jakého jsi oddílu a nejsi členem
VV ? |
|
| 16. června 2015 20:07 | 0 | 0 | tuk |
| alf: At je třeba na soupisce další 20hráčů. Jdu si
zahrát a je mi jedno kolik má soupiska hráčů. Prostě
nevyhovala žádná ze 4variant a tak se navrhly další.
Varianta E byla nejlepší možná. |
|
| 16. června 2015 19:14 | 0 | 0 | vic |
| Extra pro tuka: ty jsi opravdu výplod - napsat "necpěte
se na jižní moravu a hrajte si s polákama" může jen
opravdový duševní chudák. S takovými protihráči bych
ani hrát nechtěl, protože není nic horšího na světě,
než srážka s blbcem, jak pravil klasik. |
|
| 16. června 2015 15:31 | 0 | 0 | alf |
| tuk - te´d tu vedeme teoretický hovor, jak by měly být
rozděleny soutěže, co se lidem líbí. Ne jak je to
nařízeno shora, co si mám myslet o tom, že se
odprezentují 4 možné varianty a zvolí se pátá. se
kterou nebyl nikdo obeznámen ? Ale to není až takový
problém, průser je "nové pravidlo s dalšími 3
hráčemi do sestavy".
Ještě jednou pro tuka - problém je nové pravidlo !!!!!
Mimochodem - z jakého jsi oddílu ? |
|
| 16. června 2015 12:33 | 0 | 0 | tuk |
| A samozřejmě, že dělení 2.ligy na čechy a moravu je
úplný nesmysl, když ani krajské přebory nejsou
rozdělené. :)) |
|
| 16. června 2015 12:28 | 0 | 0 | tuk |
| Nikdo to tu nepochopil. Hlavně, když uděláte rozdělení
na čechy a moravu, tak se necpětě na jižní moravu a
hrejte si s polákama :)) Ale snad to neprojde. Nespokojenci
se najdou vždycky, současný systém je fajn. A to, že je
někde více sestupujících a pod, je úplně šumák
lidem, kteří chtějí hrát :) |
|
| 16. června 2015 11:36 | 0 | 0 | petr |
| Alf- souhlas Čechy a Morava ligy zvlášť, ponechat 3
hosty a 2 bodový systém byl také lepší- ten současný
tříbodový zápasy s osmi remízami neodboural, jak si
členové STK naivně mysleli- horší je , když nějaké
mužstvo někam nedojede nebo v bídné sestavě někomu
doslova věnuje 3 body (místo dřívějších dvou, tehdy
se to rovnalo dvěma remízovým zápasům - nyní třem!!) |
|
| 15. června 2015 16:38 | 0 | 0 | alf |
| tak už máme 2 názory, i když k organizaci to moc nebylo |
|
| 15. června 2015 14:38 | 0 | 0 | Rockenroule |
| Z Vašeho návrhu bych nepodpořil asi nic, ale stejně
nemám hlas, na schůzích jsem jako host a o STK (pod
které tahle diskuze spadá) jsem se zatím moc nezajímal.
Pokud chcete něco z toho prosadit do diskuze popř. dostat
odpovědi, doporučuji obrátit se přímo na STK. Za mě
jenom můžu říct že jsem byl vždycky rád, když jsem
jel hrát do Čech, protože jsem je narozdíl od Moravy moc
neznal. A teď, když jsem v Čechách, budu rád, když se
někdy dostanu do skupiny, kde budeme mít např. Jihlavu
nebo jiná moravská družstva. Stejně tak jsem ve
většině sezón za posledních 8 let alespoň v jedné
soutěži někde hostoval, protože mě šachy baví a
chtěl jsem hrát co nejvíc. |
|
| 15. června 2015 12:02 | 0 | 0 | alf |
| Rockenroule - chci rozdelit skupiny na cechy a morava,,
zavest 2 bodovy system a ponechat 3 hosty. V tento okamzik
se mi libi i system bez hostu pouze domaci hhraci. Budes
toto podporovat ? Nebo mas odlisny nazor? |
|
| 13. června 2015 10:59 | 0 | 0 | Jiří Fiala |
| Naprosto souhlasím s Jurou a dalšími,kteří
nemlčí,pokud se jim něco nelíbí !Ikdyž riskují,že
budou v něčí neoblibě !I já jsem takový !Vzpomínám
si jak jsem před lety veřejně na prostějovském
náměstí zkritizoval tehdejšího ministra zdravotnictví
Hegera,který chtěl zpoplatnit amalgámovou plombu(která
se u zubaře neplatila)a on chtěl aby stála 500 kč.Dle
mého názoru by to byl rozvrat zubní péče v ČR.Říkám
on má 100 000kč měs,tak mu to nevadí,ale občan který
žije od výplaty k výplatě tomu to vadit bude
!Oprávněná kritika má také jednu kladnou vlastnost a to
,že se věci mohou pohnout k lepšímu.Pokud se bude mlčet
a to platí i pro šachy,nic se k lepšímu nepohne !! |
|
| 12. června 2015 21:38 | 0 | 0 | vic |
| Extra ještě pro Tuka. NIKDO tady nemrčí. Jestli
patříš ke stádu, které sklopí uši, i když se ti
něco nelíbí, tak prosím, jak je ctěná libost, jak
praví klasik. My hlavně poukazujeme, že jsou velké
rozdíly mezi skupinami, co se týče sestupujících z
1.ligy a zejména počtu postupujících z KP. V tomto
ohledu je určitě dosti jiných variant. Protože co se
týče vzdálenosti, mnoho by se při tom nezměnilo. Ale
rozhodně je rozdíl jet v zimě autem do Jičína nebo do
Brna - tolik inteligence snad nepostrádáš! Howgh! |
|
| 12. června 2015 21:18 | 0 | 0 | alf |
| A jakou koncepci navrhuješ ? |
|
| 12. června 2015 18:24 | 0 | 0 | Rockenroule |
| Účastníkem schůzí ano, členem VV ne. |
|
| 12. června 2015 15:36 | 0 | 0 | alf |
| rockenroule - jsi účastníkem VV ? |
|
| 12. června 2015 13:55 | 0 | 0 | eduard |
| TUKA TUKA, HEK HEK!!!
TUKA TUKA, HEK HEK!!!
(E.Štorch, Lovci mamutů) |
|
| 12. června 2015 11:54 | 0 | 0 | Rockenroule |
| Příští schůze VV (23.6.) by se měla zaobírat Koncepcí soutěží dospělých, takže pokud máte nějaké připomínky, můžete je zkusit prezentovat mailem nějakému členovi VV, ideálně předsedovi STK. Plán práce VV - http://www.chess.cz/www/assets/files/informace/konference/2015/Plan_prace_VV_SSCR_2015.pdf |
|
| 12. června 2015 1:26 | 0 | 0 | Tuk |
| Tak co řešíte? Mrčíte, že budete jezdit do čech, že to bude silná skupina :D A mrčíte , že se vám nelíbila mapa F, takže tu mapu řešíte :P Ale je to nejlepší možný rozdělení, nespokojenci se najdou vždycky, mají smůlu. |
|
| 11. června 2015 20:14 | 0 | 0 | Roman |
| Kdyby nabylo na konferenci co dělat, mohl by dát do pořádku někdo listinu přeborníků. Např. nic nemám proti genetice, ale tolik Jiřičků(Skalička, Grygov, UNIČOV) je přece jen moc. Navíc chybí přeborníci z béčka(mládež) Turnaje přátelství. |
|
| 11. června 2015 18:41 | 0 | 0 | vic |
| Tuk hlavně nepochopil, že mapa je to poslední, co bychom tu řešili. |
|
| 10. června 2015 20:34 | 0 | 0 | alf |
| tuk nepochopil, ale to se stává |
|
| 10. června 2015 19:21 | 0 | 0 | tuk |
| Kouknu na mapu a vidím, že je to nejlepší možná varianta. Pokud se vám nelíbí síla týmu, hrajte KP a je klid. Samozřejmě pokud někdo nesouhlasí s volební systémem, k volbám nejde, jinak dává souhlas s momentálním stavem :) A jak se říká:"Kdyby volby mohly něco změnit, už dávno by je zakázali" a to už se říká nějákých stolet, s podivem, že ještě v dnešní době se chodí k volbám, když už není aspoň účast povinná. |
|
| 10. června 2015 18:03 | 0 | 0 | jura |
| Zajímavá debata, souhlasím s mnoha diskutujícími. Hrával jsem mnoho let ligy za Zábřeh, Uničov,Prostějov, Litovel, chvilku i za Garde a před mnoha lety v Havřicích (kdysi se to jmenovalo Divize), na Moravě byly dokonce 3, proto jsme hrávali i DIVIZI STŘED a jezdili jsme vždycky jen po Moravě (do Veselí, Boršic, Hodonína nebo na Ostravsko), ale nikdy do Čech. Vloni jsem si myslel, že je to výjimka, že Zábřeh jezdí do východních Čech, nebylo to špatné,ale ta dálka. Poté co padají CHrudim a Rychnov do tohoto regionu, logicky jsem se domníval, že tam budu s přidáním všech postupujících z KP velký přebytek družstev a tak nás logicky vrátí zpět na Moravu. Ale logika šla stranou a zvítězily jakési divné čísi zájmy a jakýsi nesmyslný pozměňovací návrh- paskvil horší než ze sněmovny.
Názor diskutujícího TUKa mi připadá jako vtip- komu se to nelíbí, ať nehraje nebo ať hraje o soutěž níž, fakt superblbost- TO jako když nejsem spokojen, nejdu k volbám??? naopak natruc jdu a volím schválně opak- teď když nejsem spokojen s děním v ŠSČR, mám taky mlčet a tvářit se spokojeně nebo mlčky přikyvovat???
I s tím názorem o MŠS částečně souhlasím,spousta věcí i před lety fungovala a některé dokonce lépe než teď.
Pane tuku- myslím by bylo vůbec nejlepší, nehrát družstva vůbec, neplatit svazové příspěvky. Turnaje v rapidu, semtam i blicák můžu hrát i bez ela a bez evidence!!! Byl by klid a člověk by se nemusel rozčilovat nad výmysly Spolku Tuzemských Komiků (STK). Tyhle debaty mezi turisty neprobíhají a KČT (Klub českých turistů) funguje bez problémů a ke spokojenosti všech. Sobotní akce jimi pořádané jsou skvělé - tak bych nejradši svaz šachový opustil a zůstal jen v tom turistickém.Ale tu radost panu tukovi zatím neudělám a ještě v družstvech neskončím. A pochopitelně taky nepřestanu důrazně kritizovat to, co se mi nelíbí.
Už jsem měl chuť napsat taky něco sprostého pod cizím jménem, zatím jsem tak hluboko ještě neklesl. Pokud ale výkonný výbor odsouhlasí další paskvil s těmi volnými hráči, asi i já nějakou vulgaritu připojím, i když to provozovatele webu nepotěší.
Přeji pěkné léto, hodně pěkných tahů, funkcionářům rozum v hrsti (a kolegům zahrádkářům ať v noci aspoň občas zaprší) |
|
| 10. června 2015 17:10 | 0 | 0 | alf |
| To "nové" pravidlo je poplatné velkým oddílům a určitě je špatně, že během sezony jedno družstvo může klidně postavit 2 úplně odlišné soupisky v rámci jedné soutěže. To zkresluje celou soutěž a v 3 bodovém hodnocení je to více markantní. Tak zrušme hostování, budou hrát hráči pouze z jednoho oddílu a ponechme 3 volné hráče. A nebo žádného volného hráče - to se bude zase líbit nám, menším oddílům, tak se hrálo od prvopočátku soutěží. Podle akce " šachy do škol" bych si myslel, že se podporuje masovost, ale "nový" krok je pravý opak, je to koncentrace do několika větších oddílů.
A pro tuka - to je tak trochu fotbalové utkání, v kterém má jedno družstvo přivázané ruce k tělu. |
|
| 10. června 2015 10:41 | 0 | 0 | Jiří Fiala |
| Proč nemohou hrát Moraváci s Moravákama a Češi s Čechama.Určitě by se jednalo jistě i o kratší vzdálenosti co se týká dojíždění na zápas !Kdo loboval ??Skutečně co se děje v republice a to nejen v šachu je zarážející !Třeba zprávy o trenérovi Růžičkovi v ledním hokeji !Mě připadal jako úplně čistý a poctivý člověk,ale zdání asi klame !! |
|
| 9. června 2015 14:46 | 0 | 0 | kibic |
| Tady nejde o nějaké nespokojence - to co se sestavilo letos je unikát který nemá obdoby
a možná je to něčí pomsta za pžředchozí nadávky poté, co byl stanoven termín na přebor družstev žáků den před přijímačkami- výzvami k sesazení vedení na tomto webu jste k tomu rozdělení rozdělení možná pomohli- nejhorší možná skupina pro 1 náš tým a druhá nejhorší možná pro další, to fakt zavání něčí pomstou za tu předchozí kritiku - když tak nadávejte příště slušně, i když jste nasraní
nevím jak mohl být schválena tato podoba, která neodpovídá žádné z předložených variant A,B,C,D
Moravskoslezský šachový svaz byl daleko lepší, i když někteří chytráci na p.Domrovolského cmrchtali, mělo to aspoň hlavu a patu- moravské kluby hrály na Moravě a Čecháčc s Čecháčkama |
|
| 9. června 2015 14:37 | 0 | 0 | 64 |
| co se rozčilujete,neskutečný nepořádek je skoro všude, nejen v šachu!!! ..Zemský ráj to na pohled.." bohužel jen na pohled |
|
| 9. června 2015 13:49 | 0 | 0 | tuk |
| Rozdělit 2.ligu tak, aby někdo nemrčel nelze. Vždy se najdou nespokojenci. A jde vám o to hrát šachy? Tak hrajte ne? v čem je problém? se vzdálenostmi? tak hrajte KP...se sílou hráčů? tak hrajte se slabšími KP... |
|
| 9. června 2015 13:47 | 0 | 0 | tuk |
| Když se vám to nelíbí, tak hrajte krajský přebor a máte po problému. Aspon 2.ligu nebudou hrát týmy, které si jen stěžují. |
|
| 8. června 2015 21:56 | 0 | 0 | Rockenroule |
| Omlouvám se za chybu, z Konference jsem si to přesně nepamatoval a v zápise jsem si to pravděpodobně špatně přečetl. Nejlepší asi bude se tedy obrátit na předsedu STK, případně v kopii na další členy. Moje poslední věta směřovala hlavně na komentář dotazující se, kdo to rozděluje. Nojo, pondělí, to je vždycky špatnej den... |
|
| 8. června 2015 18:51 | 0 | 0 | vic |
| V zápisu z Konference ŠSČR je v bodě 12 (str.20) uvedeno, že nebylo schváleno zrušení čl. 3.5.2e) - takže počet VH beze změny. Takže opravdu zásah shůry to není.
V zápisu z rozšířené schůze STK se v bodě 7 (str.6) uvádí, že bylo schváleno zrušení limitu VH. Mně z toho vyplývá, že to na této schůzi někdo účelově vytáhl, protože věděl, že odpůrci tohoto zrušení chybí. Z mého pohledu je to jednoznačný podraz - vždy jsem měl za to, že Konference je nejvíce.
A když si čtu tvorbu složení skupin 2.lig, tak je to obdobné. Jsou předloženy nějaké návrhy, mezi kterými se má hlasovat. Někomu se to nehodí, tak vymyslí další variantu, kterou předhodí davu - protože se to týká jenom pár oddílu, tak správně předpokládá, že to vyjde. Rozšířená STK samozřejmě tuto pravomoc má, ale transparentní to příliš není. Chybí tvorbě složení skupin nějaká pravidla. Systém, kdy družstva nejsou předem jednoznačně územně rozdělena, musí fungovat daleko lépe.
Honzo, my nejsme nevzdělaní tupci, kteří si myslí, že to je něčí výmysl, který prošel bez hlasování. Já osobně jsem ty zápisy četl i před tím. Ale když není žádná možnost to ovlivnit a něco k tomu říct, tak nám zbývá jenom tato diskuze. Pokud se to nelíbí, tak ji zrušte! |
|
| 8. června 2015 16:11 | 0 | 0 | Rockenroule |
| http://www.chess.cz/www/assets/files/informace/konference/2015/Zapis_Konference_SSCR_2015.pdf - Zápis z Konference ŠSČR (diskuze k volným hráčům začíná na straně 20) |
|
| 8. června 2015 16:11 | 0 | 0 | Rockenroule |
| http://www.chess.cz/www/assets/files/informace/stk/zapisy/Zapis_STK_2015.pdf - Zápis ze schůze rozšířené STK |
|
| 8. června 2015 16:10 | 0 | 0 | Rockenroule |
| Jenom poznámka k volným hráčům - vyplynulo to z diskuze na Konferenci, takže to není žádný zásah shůry. Stejně tak rozdělení lig se probíralo na schůzi rozšířené STK, které se mohou zúčastnit kromě členů STK ŠSČR i předsedové krajských STK a vedoucí skupin. Bylo by fajn si občas zjistit informace, navíc když jsou veřejně dostupné... |
|
| 8. června 2015 11:21 | 0 | 0 | Jiří Fiala |
| Kdo to tedy rozděluje,kdo s kým bude hrát ve 2.lize ?Myslím,že by to nebylo tak těžké to optimáleně rozdělit !Šachista a matematik pan učitel Zbořil z Náměště na Hané vžycky říkal,pokud se někomu něco příliš nedařilo :KOUSEK UMU,KOUSEK UMU !!Vidím,že řada šachistů je rozdělováním do skupin 2.ligy dosti pobouřena !Příslušní činitelé,kteří mají s tímto resortem co do činění by měli zasednout na schůzi a něco pozitivního(co se týká rozdělení) vymyslet !! |
|
| 8. června 2015 10:46 | 0 | 0 | martin |
| s úctou vzpomínám na Moravskoslezský systém Divizí (a později i Moravskoslezských lig) i na pana Dobrovolského a jeho následovníky- byl v tom systém, pořádek a ne ten bordel jako je teď,
bordel je snad vhodné a výstižné slovo |
|
| 8. června 2015 9:22 | 0 | 0 | Pavel Šimáček |
| Důrazně žádám všechny přispívatele o vhodný slovník. |
|
| 8. června 2015 6:40 | 0 | 0 | Petr Čížek |
| Tak to s těmi volnými hráči je fakt síla. Ještě pár let a 1. liga bude jen pro "B" týmy účastníků extraligy... |
|
| 7. června 2015 20:52 | 0 | 0 | vic |
| Pouze jsem zasadil Kelišovou do Černých baronů. Ale ona by byla jistě rozumnější a vymyslela by to lépe. Jinak, ať se třeba propadnu do západního Německa! |
|
| 7. června 2015 16:18 | 0 | 0 | jan |
| Mně se chtělo přímo blít - hned po zveřejnění konečného rozdělení,
fuj, hnus, jsou ještě slušné výrazy a těm ******* neříkejte velebnosti |
|
| 5. června 2015 23:48 | 0 | 0 | vic |
| Ještě si i já přihřeji polívčičku, která je již tady zmíněna. Absolutně nevyrovnané rozdělení skupin. Netuším, jestli nějaké FIFA-lobby, ale rozhodně to je nekonzistentní řešení STK co se týče vzdálenosti, ale zejména nevyrovnanosti skupin. Jak je možné, že v jedné skupině jsou 4 postupující z KP a ve skupině D je pouze jeden + 2 družstva, která padají z 1.ligy. A pak si ještě jako bonus odhlasují zrušení počtu volných hráčů, takže se velké oddíly vlastně ještě posílí a menší budou biti. Chce se mi zvracet, velebnosti! |
|
| 3. června 2015 18:34 | 0 | 0 | vic |
| Ahoj Pavle! V odkazu, který uvádíš, nejsou rozhodně žádná startovní čísla. Je to pouhý seznam oprávněných účastníků. Každé družstvo je povinno se teprve do 30.6. přihlásit - po 13.7. budou vyzváni náhradníci. Tzn., že startovní čísla se budou teprve losovat - asi jako loni do bude v rámci Czech Openu v Pardubicích. |
|