INFORMAČNÍ KANÁL ŠACHOVÉHO SVAZU OLOMOUCKÉHO KRAJE
Jednou větou
Pro malý počet přihlášených se šumPERSKÝ ŠACHový turnaj RUŠÍ!
(Případný náhradní termín bude včas oznámen.)
Odkazy na krajské soutěže družstev najdete jako tradičně v pravém sloupci.
Probíhá dlouhodobý Přebor města Prostějova.
Novoborský šach. server
Hattrick Vojty Zwardoně v Dolním Benešově
Finále zatím nerozhodně
David proti Goliáši
Tak co bude s tou medailí?
Šachový svaz ČR
Máme stříbro z Mitropa Cupu!
Školení rozhodčích R3 a seminář rozhodčích R2 a R3, Dalovice 21. 10. 2017
Oprávnění účastníci Mistrovství Čech
Online přenosy z Liberce
Jihomoravský šach. svaz
9. Svatováclavský turnaj Kyjov
Aesculap Open a Znojemský dráček 2017
Třetí sobota
Po prázdninové přestávce opět zahájil seriál turnajů "Druhé úterý"
A64 Grygov
Olomoucké léto a valašský podzim
Byli jsme v Budějovicích
ZŠ Hálkova a G Hejčín na Mistrovství ČR škol
Zhodnocení činnosti mládeže A64 Grygov v sezóně 2016/17
ŠK 1921 Zábřeh
Mistrovství Evropské Unie 2017
Czech Open 2017
Skalička 2017
Znojemský víkend
Literatura k studiu
Poslední komentáře
Exhibice na zámku se povedla
Jiri Fiala(26.9. 11:21)
Jubilejní Moravský Beroun v mistrovském obležení
Jiri Fiala(26.9. 11:12)
EXTRALIGA
1.Tatran Litovel00.0
ŠK Slavoj Poruba00.0
Výstaviště Lysá nad Labem00.0
ŠK města Lysá nad Labem00.0
JTEKT Pardubice00.0
ŠK Zikuda Turnov00.0
Moravská Slavia Brno00.0
ŠK DURAS BVK Královo Pole00.0
1. Novoborský ŠK00.0
Unichess00.0
BŠŠ Frýdek-Místek00.0
Labortech Ostrava00.0
1.LIGA VÝCHOD
1.Agentura 64 Grygov00.0
KVS Ekodivize Opava00.0
TŽ Třinec00.0
ŠK Gordic Jihlava00.0
BŠŠ Frýdek-Místek B00.0
TJ Ostrava00.0
ŠK Staré Město00.0
Region Panda, z.s.00.0
Slavoj Český Těšín00.0
Šachy Hošťálková00.0
Slavia Kroměříž00.0
Šachový klub Loko Brno00.0
2.LIGA D
1.ŠK Velké Losiny00.0
TJ Náměšť n/Oslavou00.0
TJ Žďár nad Sázavou00.0
ŠK Lípa00.0
TJ Slavia Hradec Králové B00.0
TJ Sněžka Náchod00.0
TJ Štefanydes Polička00.0
2222 ŠK Polabiny C00.0
Caissa Pivovar Dalešice00.0
Eurobit00.0
ŠK Vysoké Mýto00.0
TJ CHS Chotěboř00.0
2.LIGA F
1.AŠK DA Olomouc00.0
Šachový klub HM Ostrava B00.0
Sokol Vrbno p/P00.0
Baník Havířov00.0
TŽ Třinec B00.0
ŠK TJ Dolní Benešov00.0
Sokol Dobrá00.0
SK Slavia Orlová00.0
Šachový klub Karviná00.0
BŠŠ Frýdek-Místek C00.0
TJ Slovan Havířov00.0
ŠK Slavoj Poruba B00.0
KRAJSKÝ PŘEBOR
OBLASTNÍ PŘEBOR SEVER
OBLASTNÍ PŘEBOR JIH

Sezóna

2. června 2017 10:25Karel Virgler
Kam to všechno spěje
Již jen jediný turnaj nás dělí od ukončení letošního ročníku Prostějovské šachové ligy 2017.

Měl to být seriál turnajů, který by posloužil k udržení formy hráčů po skončení soutěží družstev a dlouhodobých turnajů jako je Přebor města Prostějov a Okresní přebor jednotlivců. Bohužel někteří hráči jej pojali jako příležitost, jak přechytračit ostatní a lehce získat vypsané finanční ceny. Posunuli tak tento turnaj do polohy, do které jsem ho při jeho zahájení dostat určitě nechtěl.

Slabší hráči, když zjistili, že zde nemají nárok uhrát nějaký slušný výsledek, tak přestali na turnaje chodit a silní hráči odehráli jen povinnou kvótu turnajů a nezúčastňují se dalších kol také. Toto chování jsem naprosto nepředvídal, a tak se stalo, že na turnaj dorazili pouze čtyři a dnes dokonce jen tři hráči. V propozicích jsem tuto situaci vůbec neřešil, a když už k ní došlo, řešil jsem ji odehráním turnaje dvoukolově a navýšil po domluvě s přítomnými hráči i dvojnásobně počet bodů.

Kdybych tušil, jakou bouři a kampaň proti mojí osobě to způsobí, tak jsem turnaj nepořádal a nesnažil se vyplnit "hluchou část" sezóny šachovou činností. Celkově z toho pro mne plyne ponaučení nepořádat turnaje, kde jde o peníze, protože se mohu dočkat jen nadávek a pomluv na internetu.

Možná tak přijdu o hráče, kterým nejde ani tak o hru jako spíš o ty peníze, ale zase se vrátí třeba ti hráči, kteří to dřív hráli jen pro radost ze hry samotné. Startovné přestaneme platit (vždyť nezaplatilo ani cenu kávy nebo čaje, který si zde hráči mohli uvařit) a jako cenu dáme příště diplom, který si snad navzájem nebudeme závidět.

V dnešním 10. turnaji, který se hrál opět dvojkolově se utkali jen tři hráči. Dva z Rošády a moje maličkost. Vznikla ovšem situace, kterou jsem nečekal. V partiích s V. Dvořákem jsem dvakrát vyhrál. Zato v partiích s M. Tichým jsem dvakrát kapituloval. Ovšem Vladimír naopak umí zahrát na svého kolegu z Rošády, a tak Mirka dvakrát porazil. Výsledkem bylo shodné skóre. Protože ani SB nebo BH nic neřešil, tak jsme tentokrát vyhráli všichni tři, rozdělili si 4 body a mohli si jít přečíst, jaká moudra zase na nás na internetu čekají.

výsledky v pdf

výsledky na chess-results


starší zprávanovější zpráva

2. června 2017 10:58Matoušek
Tuto zprávu jsem obdržel od ředitele turnaje e-mailem dne 31.5. a včera jsem na ni e-mailem zareagoval. Bez odezvy. Takže toto je můj pohled na věc: Zdravím, chtěl bych informovat, že na poslední kolo ani vyhlášení nedorazím a případné finanční odměny se vzdávám ve prospěch pořádajícího oddílu SK Prostějov. O nějakou finanční cenu mi šlo až v poslední řadě a i kdyby šlo "jen" o diplom, tak má reakce by byla naprosto stejná! Šlo mi o možnost férově se utkat v posledních 2 kolech s Dvořákem a Tichým o celkové 1. místo, což jsem bral docela prestižně! K Tvým výrokům: " Bohužel někteří hráči jej pojali jako příležitost jak přechytračit ostatní a lehce získat vypsané finanční ceny" - Tak tuto větu nechápu, to jako myslíš na sebe, nebo na koho? Dvořák, Tichý, já ani Vaculka jsme fakt nikoho nepřechytračovali. Prostě jsme jen hráli lépe, než ti ostatní! A že jste si odehráli a započetli o 2 turnaje navíc (nyní už o 3), tak jste přechytračili akorát tak mě, ale zodpovědný jsi za to jednoznačně Ty jako ředitel turnaje! " Celkově z toho pro mne plyne ponaučení nepořádat turnaje kde jde o peníze, protože se mohu dočkat jen nadávek a pomluv na internetu" - Nejde o peníze. Jde o to, že když se rozhoduje o nějaké zásadní změně v rozporu s propozicemi, tak se NESMÍ nikoho poškodit! A naopak ještě sobě samému pomoct! Vůbec se nedivím, že to Přenosil z AŠK nazval jako podvod. Já bych to tak neoznačil, ale v boji o celkové 1. místo mě to fakt poškodilo!            "Startovné přestaneme platit ( nezaplatilo ani cenu kávy nebo čaje, který si zde hráči mohli uvařit)" - Tak to je myšleno asi hodně v nadsázce! Je vidět, že z Tvé strany není absolutně ani náznak sebekritiky a argumentovat nějakým přechytračením je tak scestné a hloupé, že to ani nestojí za nějakou další diskusi! Chtěl bych říct, že si Tě jako organizátora vážím - i přes tuto kauzu a kauzu Wisconsin. Děkuji za celou řadu turnajů, z nichž mnoho v minulosti bylo bezproblémových a kvalitně vedených. Současně mi ale leží na srdci i šach na Prostějovsku a často platí, že méně znamená více!  S pozdravem Petr Matoušek

2. června 2017 12:05Jiri Fiala
Propozice musi byt jasne a během turnaje neměnne!Nevyšel ani loňsky Wiskonsin ani tato prostějovska šachova liga!V obou připadech byl poškozen Petr Matoušek!Za loňsky Wiskonsin byla Petrovi sjednana naprava!Za letošni ligu asi nebude!Karlovi Virglerovi bych radil,aby přiště pořadal turnaj s jasnymi pravidly!Když se hrač k zapasu nedostavi,jeho chyba a bude zkontumovan a ne že kvůli němu se budou upravovat nějak kola,což jak je vidět,někdo se pak citi poškozen a jsou zbytečne problemy!Pokud je nutno něco upravit,tak jen před zahajenim turnaje ale ne během turnaje,to je naprosto nepřipustne!Jak kdyby pořadatel u 9 koloveho turnaje byl po 7 kolech na 1. mistě a prohlasil by že 9 kolovy turnaj měni na 7 kolovy!

2. června 2017 12:24Jiri Fiala
Pokud se hraje vice turnajů tak v každem turnaji za 1.misto bych dal 3 body za 2.misto 2.body a za 3.misto 1. bod.Na konci soutěže by se body sečetli a určilo by se pořadi!Pokud by na turnaj dorazili jen 3 hrači,hrali by mezi sebou a při nerozhodnem vysledku by rozhodl los a bylo by to zase vyřešeno!Pokud bych chtěl hodnotit 10 hračů tak za 1.misto by bylo 10 bodů a tak by to postupovalo až 10.hrač by měl 1.bod !Je to naprosto jednoduche a nevidim ve vyhodnoceni jednotlivych turnajů ani vyhodnoceni celkovem ze všech turnajů žadny problem!!

2. června 2017 16:50morboj
Ne, že by to bylo důležité, ale jsem z toho trošku jelen. Proč se v 9.kole hrály 2 kola a za každé kolo se počítal dvojnásobný počet bodů? Nějak tomu nerozumím, to bude asi vedrem. Na druhé straně ale nechápu, proč se takový sranda-turnaj bere až tak vážně. Kdo si chtěl zahrát, tak si zahrál, kdo ne, tak zaujal pózu moralisty. Letos jsou na Prostějovsku obrovská vedra, tak doporučuji všem zúčastněným dát si studenou sprchu a podívat se na opravdové šachy, např. na ME. Moc pěkná podívaná.

2. června 2017 17:52Matoušek
@ morboj: Proč se v 9., 10. a 11. turnaji hrálo po 2 turnajích a počítal se dvojnásobek bodů? Proč se nehrálo po jednom turnaji (třeba dvoukolově) a nepočítal se počet bodů dle propozic? Navíc k fiktivnímu hráči Nováčkovi, který figuroval v 2-5 turnaji se nyní v 11. "dvojturnaji" ještě přidal fiktivní hráč "Volno". A je mi záhadou, proč tento hráč nedostal 2 body a nedělí 14-16. příčku? :) Na to sotva existuje nějaká rozumná odpověď! Prostě komedie :) Tak trochu bych to vše spíš přirovnal k tomu, že poté, co se odehraje turnaj na 9 kol a většina účastníků odejde domů, tak ředitel turnaje rozhodne, že se ještě 3 kola přidají a pak se teprve vyhodnotí konečné výsledky! :) Jinak v 7 odehraných turnajích jsem si zahrál až moc dobře a dalo mi pěkně zabrat, abych obsadil čelní příčky! Úroveň některých výkonů, hlavně V. Dvořáka ve všech partiích proti mně byla až neuvěřitelně vysoká! ME sleduji, speciálně Vojtu Pláta. Dnes k Kovalevem docela zajímavá partie a uvidíme, jestli Vojta využije časovku svého soupeře! Ten ale dost zjednodušil a možná se oba spokojí s remízou...

2. června 2017 18:53alda
Hosi, hosi .. To co tady pisete, tim jste zabavni pro ty co ctou a nereaguji .. O nic neslo (v techto rapidech) a vy jste udelali vic nez CHUCK NORRIS, cili z velblouda komara :-) Oteplilo se a ti "slabsi" jako ja ci K.Meissel a D.Krejsa prestali chodit. Radsi sednu na zahradku nez do klubovny, kdyz je venku 25-30 stupnu. Poradi neresim, ceny neresim, jsem v klidu. A vy se tady zbytecne vztekate. A Jirka Fiala to jeste podporuje, to je nejvic smutny

2. června 2017 19:19Matoušek
@ alda: to, že o nic většině účastníků (možná kromě 3-4) nešlo neznamená, ze z toho ředitel turnaje udělá takovou komedii. A když tak sem o tomto "turnaji" ani nemá dávat žádné články! Mně celkem o něco šlo a hlavně je zde vidět, jak to vlastně na SK PV funguje!

2. června 2017 21:57alda
Zbytecne tu komedii nasobis a sobe skodis

2. června 2017 23:12D.Telařík.
Ale tady jde prostě o princip... Matoušek evidentně začal hrát ten turnaj aby si za hrál dobrej šach, udržel se ve formě, ve střehu a možná mu z toho něco "káplo". Je to jako podnikání, dělá co ho baví a vybere si co je pro něj výhodnější. Může hrát lichess, playchess aniž by se pohnul zadkem z gauče. Raději však šel na real chess. V podnikaní by to znamenalo že vykonal svou práci, předal fakturu s domluvenou sumou a Vígler přišel s tím, že nemá nárok, že to dokončil v předstihu, že konkurence by mu to udělala levněji, což nějak opomenul při soutěžení o zakázku, vybrat si tu levnější variantu, při tom si vybral Matouška. Prostě podvod. Ani prase zadarmo nehrabe.

3. června 2017 6:55Matoušek
@ alda: Heslo SK PV = Kdo s pravdou ven chodí, sám sobě škodí! :)

3. června 2017 7:28Jiri Fiala
Aldo!Pokud je něco v nepořadku ikdyž se to tyka SK,tak ja nad tim oči jako člen SK zavirat nebudu!Je si třeba uvědomit,že opravňena kritika ma velice pozitivni vyznam!A to proto,že je velka naděje,že přiště se kritizovane nedostatky již nevyskytnou!

3. června 2017 11:19alf
Příště se žádné nedostatky určitě nevyskytnou, protože žádný turnaj už nebude. Já bych tedy žádný neorganizoval. Na místní úrovni je snad jedno, jestli skončím první nebo poslední, jestli budu brát nic nebo 400Kč, prioritou je snad si zahrát a nechrápat půl roku a povídat si o šachách a vzpomínat, jak jsme to hráli dobře. Zkuste si dát do jedné roviny, když si jdete zahrát "zdarma" 2 - 3 hodiny šachy a tu samou dobu si pronajmete třeba tenisový kurt nebo jdete dělat jiný svůj koníček.

3. června 2017 11:36Matoušek
Pro mě fakt lepší nic, než toto! S D. Telaříkem souhlasím, že jde hlavně o princip! A na netu si můžu hrát do sytosti, jak se mi zachce. A když mi zrovna nehapruje internet, tak vše funguje dokonale! :)

3. června 2017 15:05Jiri Fiala
Je jiste,že po prostějovske lize je Petr Matoušek znechucen!Věřim,že v přištich prostějovskych turnajich daji pořadatele vše dopořadku a po kladnem hodnoceni hračů,kteři se těchto turnajů zůčastni,nabyde Petr znovu důvěru v prostějovské turnaje a my ho opětně uvidime jak sedi za stolem a prohani šachove figurky na uzemi města Prostějova!

3. června 2017 15:23Matoušek
O mě tu vůbec nejde! Navíc spoustu turnajů v PV neorganizuje SK PV a neřídí K. Virgler. Za týden se koná CHESS Prostějov 2017 OPEN, který organizuje Prostějovská šachová škola (ve spolupráci s Rošádou a SK), snad budou i letní turnaje OPEN AIR pořádané Rošádou jako "Bočkarev" nebo "Loučení s prázdninami" apod. Mnoho pěkných turnajů s účastí spousty šachistů a hlavně mládeže! V tom musím dát aldovi za pravdu - Prostějov město šachu zaslíbené!

4. června 2017 16:19Matoušek
Aktualita: Daniela Urbanová 7,5 z 9 na 1. šachovnici za Prostějov na dnes skončeném Mistrovství České republiky družstev starších žáků v rapid šachu - již 55. Zaječice (letos se hrálo v Chrudimi).

4. června 2017 18:08Jiri Fiala
Dnes hledam,Vojtu Plata na mistrovstvi Evropy!Stale pořadi posunuju, posunuju a Vojta nikde!Až jsem ho objevil na 89.mistě!Minule prohral s tureckym GM!Dnes jsem zjistil,že Vojta hraje bilymi ze Sergeiem Movsesianem,hned mě napadlo:To je naděleni!Budeme vidět,zda Vojta překvapi!

4. června 2017 18:16Jiri Fiala
Pěkny vykon od Daniely!Je na čase,aby se někteři mladežnici začali prosazovat!Potřebujeme do A mužstva SK nove silne hrače!!

5. června 2017 12:20Brácha
Karle, Karle je to horší než jsem si myslel, tady se bavíme o koze a ty napíšeš o voze! Tvoje úvahy o stále nižším počtu účastníků jsou zcela scestné. Ty absolutně nevidíš co se kolem tebe děje! Už by Tě měl někdo sundat ty růžové brýle a sluchátka abys viděl a slyšel proč jsou hráči nespokojeni a proč raději zůstanou doma a nejdou si zahrát. Na 100% nebude hlavní důvod v penězích jak si naivně myslíš. Vzhledem k tomu, že nepředpokládám, že jsi tady schopen jmenovat alespoň jednoho hráče, který podle tebe chtěl ostatní přechytračit a přijit si lehce k penězům tak nám alespoň prozraď, kam chodíš nakupovat čaj a kávu, když Tě vstupné nepokryje náklady (jen já jsem zaplatil na startovném 180kč). Čaj jsem si dovolil uvařit jen jednou a to v prvním kole a to pouze z neznalosti poměrů na SK. Po doporučení od oddílového kolegy Dvořáka, jsem si začal nosit od druhého kola čaj svůj. On sám to praktikuje už dva roky a je v pohodě (tehdy mu to nějaký funkcionář SK zakázal s tím, že čaj je pouze pro domácí a ne pro hosty) Jak vidět historie se opakuje. Aby jsi měl klidné spaní, tak Tě shrnu kolik jsme Tě tam toho čaje vypili. Dvořák - nosí si svůj čaj nebo kafe Brácha - jeden,potom svůj Krejsa - pije svoje víno Vaculka - nepije čaj ale vaří si čínské polévky Goroš - má svoji slivku Tichý - toho jsem neviděl pít nic Matoušek - možná jednu kávu Takže jak vidíš, žádnou ztrátu, jsme Tě nezpůsobili. Na ten diplom budeš mít daleko větší náklad :-)než na ten čaj, co tam máš od loňska z nějakého výprodeje.

5. června 2017 13:09alda
Vy jste vážně dobytci. . Myslím hráče R i P

5. června 2017 15:11Matoušek
@ alda: Na to existuje jedno pěkné přísloví: "Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá!" Já si teda sypu popel na hlavu, těch káv jsem vypil celkem 5 šálků. A zaplatil vklad 140 Kč. Ale vzhledem k tomu, že se celkem vybralo nějakých 600,- Kč a Karel si již několikrát na "svých" turnajích vzal jako cenu kávu nebo čaj s tím, že to nechá bezplatně jako erár pro všechny, tak by mu to 1 balení kávy a 1 balení čaje vystačilo ještě tak minimálně na 5 podobných turnajů. A jestli si pak za to proplatí nějaké 3000,- Kč, tak už je to docela dobrý business :)

5. června 2017 16:25Petr Pavlík
Neuvěřitelná debata!!! To si šachy určitě nezaslouží.

5. června 2017 16:31Matoušek
@ Petr Pavlík: Neuvěřitelná debata k neuvěřitelnému článku! Poměry na SK PV si to ale bohužel zaslouží... I když mě to velmi mrzí! :(

5. června 2017 17:30Jiri Fiala
Když jsem zapl svůj mobil na ŠSOK,tak vidim,že už je tam 23/přispěvků misto puv.18.Hned mě potěšilo,že se debatuje!0všem debata je dosti drsna!Jinak ja piji vyhradně ovocny čaj,ale ne při zapase,to mam šťavu a ve 2.flašce kefir!0vocny čaj v Kauflandu přibližně stoji 12-14kč,ve slevě i 9 kč!Je tady velky rozkol,nevim jak to dat dohromady,aby měl každy každeho rad a v hraci mistosti zavladla pohoda jako o Vanocich!Fakt je ten,že ikdyž se rozbity džban slepi už to neni ono!

5. června 2017 18:17........
Matoušek: kdybyste si své přísloví nechal na to, že sám něco uspořádáte, pak si tu kritizujte. Ale sám jste neudělal na rozdíl od Karla nic, takže trochu úcty. Navíc jste najednou prozřel, že ty úterky jsou nesnesitelné! Ještě nedávno jste tam jako jeden z mála šachistů vometal a sliboval zde, že ani nebudete pracovat tak tvrdě, abyste se tam mohl předvést. A najednou taková změna?ů

5. června 2017 18:29Martin Adamčík
Do této trapné debaty s nesmyslným napadáním Karla Virglera jsem vůbec nechtěl zasahovat. Když jsem ale na turnaji žáků v Zaječicích dostal dotaz, co že se u nás v SK děje, rozhodl jsem se jinak. Tak předně - každý kdo Karla alespoň trochu zná, ví, že rozhodně nechtěl nijak pomoci sobě. Propozice a hodnocení turnaje je trochu nešťastné a došlo k situaci, se kterou se nepočítalo. Karel pouze chtěl, aby vítěz dostal srovnatelné množství bodů jako v jiných kolech. Nechci hodnotit, zda je to špatně nebo dobře, ale to, co tady někteří přispěvatelé napsali, si Karel nezaslouží. Karlova snaha o to, aby se v Prostějově hrál nějaký turnaj i během týdne mimo sezónu je po zásluze potrestána. Takže jste možná vážení přispěvatelé zlikvidovali turnaj, který jste několik let hráli. Nechci tady reagovat na jednotlivé příspěvky, nemám vůbec v úmyslu se tady s někým veřejně handrkovat, každý si jistě udělal názor sám. Jedno si ale neodpustím. Ty se Petře podívej i na turnaje, kdy jsi byl Karlovým losováním naopak zvýhodněn (o jednom vím). Já jen doufám, že po těchto tvých příspěvcích kapitán družstva A v případě možnosti tvého hostování někdy v budoucnu vezme v potaz i tyto tvoje útoky na Karla. Karel je jeden z mála lidí, kteří se u nás snaží něco organizovat a pro ostatní dělat. Co se tedy v SK děje? Myslím, že vůbec nic. Kam to všechno spěje? Asi k tomu, že bude o jeden turnaj méně.

5. června 2017 19:15Matoušek
@ Martin Adamčík: Ten turnaj se zlikvidoval sám. Tím, že tam nechodili hlavně hráči SK. Jestli se někomu zdá, že tento článek je normální a zaslouží si "normální" debatu, tak za mne fakt ne! Co si Karel zaslouží nebo ne je také věc názoru. Za vším, co tu píšu si stojím a jen proto, abych mohl někdy hrát za SK PV 2. ligu rozhodně nebudu držet hubu a krok, když se mi něco nelíbí. Rozhodně si stojím i za tím, že Karel už tím, jak vymyslel propozice zvýhodňuje sám sebe a když se ještě v průběhu turnaje v rozporu s propozicemi úmyslně znovu zvýhodňuje, tak mi to fakt vadí! Souhlasím s tím, že v SK se nic zvláštního neděje. Takové "drobnosti" jsou v SK naprosto normální, akorát teď se o tom veřejně píše. Takže fungujte si takto dál, já jsem v Přemyslovicích spokojený a vystačím si v pohodě bez nějakého SK Prostějov!

5. června 2017 19:17Jiri Fiala.
Karel Virgler udělal pro prostějovske šachy mnoho,zejm.po strance organizačni,tak jako udělal mnoho pro prostějovske šachy MUDr.Jonaš!Jejich jmena již budou navždy spojena s prostějovskym šachem!Na druhe straně,pokud někdo s něčim neni spokojen ma pravo vyjadřit svůj nazor!Učelem neni někoho shazovat,ale odstranit zavadu!Jinak na otazku,co se děje s prostějovskym šachem,tak se neděje vůbec nic,pouze se diskutuje na internetu!Myslim si,že diskuse ma byt,vic hlav vic rozumu,každy ma pravo vyjadřit svůj nazor a pokud se mi něči nazor nelibi,no tak vyjadřim nazor svůj!ŠSOK neplni jen funkci informačni,ale take zahrnuje nazory čtenařů!

5. června 2017 19:28laik
Na to už bylo upozorovánoˇ -Dvořák dostal jen stejné body jako za předchozí turnaje. A do posledních turnajů měli stejné šance na vítězství. Otázkou je , jestli z toho jen nebyl strach - bojovat o první místo. Kdo jezdí na vzdálenější turnaje, tak ví, že se v turnajích dělají chyby občas a obzvlášt, když je to takový dlouhodobější seriál.( a více sleduje turnaj, nezajímá se jen o své místo, jinak si chyby nevšimne) Ale nikdy se to neřeší v takové šílené diskuzi o ničem. Když už se třeba zmiňuje z Wisconsunu 1000kč, tak vím, že hráč byl na jednom turnaji ošizen o 5000kč a ani mu je nedali. P.Matoušek je dostal.

5. června 2017 19:38laik
Matoušek: Takže Karel Virgler zvýhodnuje sebe? získal za poslední turnaj 4 body a za předposlední 3. Což není žádný zázrak :)) šílený zvýhodnění. Toto je šílená debata. Jiri Fiala: Kritika má být konstruktivní a toto do ní má daleko.

5. června 2017 19:42Matoušek
@......: Kvůli tomu, abych mohl v tomto turnaji odehrát všech 9 započítaných turnajů jsem zrušil popr. zkrátil několik schůzek s obch. partnery z Německa. Nesnesitelné bylo jen to, že po tom všem úsilí, co jsem do turnaje investoval, si ředitel turnaje klidně změní pravidla tak, abych turnaj nemohl vyhrát. I kdyby neúmyslně, ale přesto bych spíš očekával omluvu, než obviňování z nějakého přechytračení. Jistě, každý má svou pravdu. Jestli si někdo myslí, že je mi tato diskuse příjemná, tak fakt NENI. Ale tak to cítím a přetvařovat se nehodlám!

5. června 2017 19:57........
Matoušek: Ne přetvářky, úctu můžete vyjádřit jemnější formou u své kritiky. V čem se naše názory hlavně rozchází je důvod, proč hrát úterky. Divím se, že vám vůbec záleží na tom, kolikátý budete celkově v tak bezvýznamném turnaji, na který chodilo pár, oproti vám podstatně slabších šachistů. Byl jste tam jako pěst na voko, jako starší žák, který propadl a ostatními je nazýván "fotrem", protože zná většinu učiva a nemá mezi nimi co dělat.

5. června 2017 19:58Matoušek
@ laik: přečtěte si propozice a srovnejte s průběhem turnaje! Já se tady fakt nehodlám s nikým dohadovat! Mám na to svůj názor a závěr jsem si udělal už dávno! Přesto jak jsem psal přímo Karlovi: Děkuji za vše (hodně toho bylo OK). Ale je to stále horši, takže v budoucnu už beze mne :(

5. června 2017 20:05Brácha
Martine, přečti si prosím Tě, ještě jednou článek co o nás (platí to na všechny zúčastněné turnajů) Karel napsal. Tobě by se to líbilo? Kdyby jsi tam byl alespoň jednou, tak řeknu ano ,víš o čem je řeč ale ty jsi tam nebyl ani jednou! Tak, jako mnoho dalších ,co mají pocit se vyjadřovat k něčemu o čem ví jen z doslechu. Nakonec za to ,že nebude Karel dělat turnaje může podle tebe Matoušek. Tak to jsi mě dojal k slzám. Karel ,ať dál pokračuje v oblíbených turnajích (zvláště u členů SK :-),každého turnaje se minimálně jeden hráč SK zúčastní ) a Matouškovi zakáže na vstup na tyto turnaje. Je víc než jisté, že Matoušek i v budoucnu se jako starý provokatér bude opět dožadovat dodržování propozic a to je špatně! Kam by jsme to došli kdyby takových Matoušků bylo víc. Několik let objíždím rapidy ale co tady se děje to se nevidí nikde .Mrzí mě, že jsem se v dobré víře zahrát si šachy v Pv ,stal přímým účastníkem tohoto cirkusu. Jsem zas na dlouho vyléčen. Mějte se hezky a Karlovi přeji hodně spokojených účastníků na turnajích.

5. června 2017 20:10Matoušek
@......: co to je za kravinu! V. Dvořák ani M. Tichý nejsou žádná ořezávátka! Turnaj byl kvalitní. Ano, úvod jsem trochu podcenil, ale pak už jsem do toho dával všechno! Řekl bych, že takový V. Dvořák toho "šachového učiva" zná možná víc, než já a ELO mám o nějakých 100 bodů vyšší jen díky větší bojovnosti!

5. června 2017 20:31........
Matoušek: kravina to není, zahrajete si s niim pěkně, občas překvapí, ale jste výrazně silnější, hrajete na výhru bílými i černými, protože i 100 ELO rozdílu, ne-li víc, je hodně znát. Pro vás by měl turnaj hodnotu větší, než jen jako tréning, kdyby hráli např. Závurka, Adamčík, Cagašik apod.

5. června 2017 20:52Matousek
@ .....: dostal jsem nějakých 4:1 a alespoň 3 partie jsem hrál úplně maximálně "na krev". Nikdo nepodceňujte hráče Rosady! Ještě ukážou v KP, jak jsou dobří! Původně jsem to bral jako tréning s "jistým" 1. místem, ale realita byla trochu jiná! Tady ale fakt nejde o mě, ale o princip. A na SK PV žádné principy neplatí. Což mě sice mrzí, ale nic s tím nenadělám!

5. června 2017 21:12morboj
No tak to je taškařice lepší než Ein Kessel Buntes :-DDDDD Faktem je, že pan Virgler udělal chybu a pan Matoušek byl poškozen ve svých právech. Dokonce možná kvůli tomuto veledůležitému turnaji přišel o pár obchodních zakázek! Pane Matoušku, hoďte sem číslo svého účtu, myslím, že nebudu sám, kdo Vám tam něco přisype.

5. června 2017 21:31Matoušek
@ morboj: já ne, možná firma, pro kterou pracuji :) Oceňuji ale vtipný komentář! :) Na druhou stranu za takovou možnost snížit své pracovní nasazení bych měl být spíš vděčný a ne ještě hloupě kritizovat! Sorry, moc se omlouvám! :)

5. června 2017 21:44Jiri Fiala
Peťo!Doufam,že tyto stranky nečte Tvůj šef (pokud šefem firmy nejsi sam!)z firmy!Určitě by Tě nepochvalil,že kvůli šachum jsi zrušil obchodni schuzku s německym partnerem!V historii šachu se piše,že kterysi šachista tenkrat na světove urovni byl pravnik ale klienti k němu neměli důvěru protože byl hrač!Pozor,aby šef firmy k Tobě neztratil důvěru protože jsi hrač!

5. června 2017 21:50Matoušek
@ Jiří Fiala: pak už bych musel dělat šachy profesionálně a to by pak teprve byly komentáře, kdyby mě někdo poškodil a přišel bych o 4 stovky :)

5. června 2017 22:10Jiri Fiala
Alda za chvili bude balit na turnaj do Teplic!Je nasazen na 134 mistě ze 168!Budeme sledovat jak se mu bude dařit!V Teplicich plati Sofijske pravidlo,což znamena,že hrač nesmi přijat remis dřiv než po 30.tahu!Vidiš Peťo! Na takovy turnaj si maš zajet!Kdybys na takove turnaje jezdil,už mohls mit titul FM jako Tomaš Cagašik!

5. června 2017 22:15Matoušek
@ Jiří Fiala: to až budu ten profesionál. Zatím to bohužel nejde :)

6. června 2017 7:25Helmuth von chess Sajrajt
A já se divil, proč mi pan Matoušek zrušil naši domluvenou obchodní schůzku. Jel jsem 800km a musel jsem zůstat do druhého dne, než si na mě udělal čas. A tedˇjsem pochopil, měl v plánu odehrát takovou prestižní soutěž. Obchod v tomto případě musel počkat, to je jasné.

6. června 2017 9:22Matoušek
@ Helmuth von chess Sajrajt: s Vámi jsem fakt nic domluvené neměl, ale s ostatními zákazníky jsem jasně domlouval schůzky i služební cesty s ohledem na úterní turnaje PV-ligy a to, že důvodem byl šachový turnaj jsem jim samozřejmě sdělil... Možná se to zdá někomu divné, ale alespoň pro mne jsou šachy důležité a vždycky se snažím volit nějaký rozumný kompromis mezi prací a šachovou hrou. Bohužel týdenní šachový turnaj si mohu dovolit max. 1-2 do roka.

6. června 2017 10:22Jiri Fiala
Pane Helmute! Doufam,že nejste fašista!Teď jsem četl o fašistech v Olomouci za 2.svět valky a taky o koncentracich!Co se tam dělo bylo nepředstavitelne!V Mauthausenu(vyhlazovaci tabor)museli vězni nosit kameny do 186 schodů o vaze 30-50 kg a to cely den!V laznich jsem masiroval jednoho klienta a ten měl na zadech boule!Ptam se ho od čeho to ma,řekl jak ho bili v koncentraku a když jsem se ho ptal,co měli na oběd,tak řekl,že řidkou polevku z řepy a když byla husta tak to bylo pošušňaničko!Takže pokud si Němci stěžuji,že při odsunu in Heimat se s nimi nejednalo v rukavičkach,tak Němci ubližili Čechům tisickrat více !!Hodně zvěrstev napachali v poslednich dnech valky na prostějovskem okrese i jinde!

6. června 2017 10:49Jiri Fiala
Rad se divam na filmy o fašistech,ale musi to mit dobry konec,nebo fašiste musi byt střileni!Zrovna včera jsem se dival na film- Bitva o Sevastopol jak mlada divka sniperka během sve kariery odstřelila 309 Němcu!Byla hrdinkou ,do Bileho domu v USA ji pozvala tenkrat (během valky)prvni dama USA Eleanor Roosveltova.Sniperka Ljudmila Pavličenkova zde nějaky čas pobyla a s prvni damou se spřatelila!Mělo to dobry konec,Ljudmila valku přežila a byla vyznamenana hrdinkou SSSR!

6. června 2017 11:14Pavel Šimáček
Prosím vás, stačilo. Už se mi to dál nechce číst.

6. června 2017 12:28alda
P.Simacek : palec nahoru!

8. června 2017 12:03Inconnu
S těma fašistama je to dokonalý...

8. června 2017 19:03Jiri Fiala
Inconnu!Taky si myslim,ale nechci to dal rozvadět,Pavel by mohl protestovat,že je to šachovy server a ne server o fašistech a 2.světove valce!

20. června 2017 14:572stein
Abyste nebyli smutní, že se propozice mění průběžně jen na šachových turnajích v Prostějově, tak z neděle na pondělí zvládli majstrštyk pořadatelé pokerového turnaje v Olomouci(garance 2 500 000) , mělo se dohrávat do posledních devíti hráčů a ti pak odpoledne měli odehrát finálový stůl, v noci pořadatelé rozhodli, že budeme v devíti lidech pokračovat dál, ve dvě ráno vás takové rozhodnutí nepotěší, když ve 4 vstáváte do práce, takže jsem turnaj odpálil na devátém místě a přišel o možnost zabojovat o první místo. A nešlo tady o pár stokorun jako v Prostějovských turnajích, rozdíl mezi devátým a prvním místem byl přes 400 000, btw exprostějovský hráč Mlčoch tady skončil 34.

21. června 2017 8:53Jiri Fiala
Pokud to neni 2steine tajne sděl kolik jsi do turnaje investoval a kolik jsi ztržil za 9. misto a kolik ztržil Mlčoch za 34. misto!Doporučeni:Až se zas budeš chystat 2steine na takovy turnaj,vem si na druhy den dovolenou!Třeba vyhraješ miliony jako šachista Stazko a nebudeš muset chodit do prace vůbec a jen budeš hrat pokerove a šachove turnaje! {Cenzurováno.}

21. června 2017 10:122stein
Jsou to veřejně dostupné informace, Mlčoch tuším 13 000, já 39 100

21. června 2017 11:44Jiří Fiala
Tak to je 2stejne nádhera !Pokud by to tak šlo dál,tak nemusíš chodit do práce !Pokud píšeš,že jsou to veřejně dostupné informace,tak napiš,kde se to dá zjistit(na co kliknout),ať můžeme sledovat,zda z Tebe nebo Mlčocha je už milionář !

22. června 2017 12:382stein
http://www.pokerzive.cz/zpravodajstvi/novinky/g4g-polak-wron ski-poresil-radu-i-adama-jindru-a-slavi-titul-v-rozfazovanem -majoru/ Nevím, kolik platil Mlčoch, ale já neplatil 5 000 vlezný, ale platil jsem 1 000, protože ve phase jsem si nahrál 236 000 žetonů, tak pro mě nemělo smysl si za 5 000 korun koupit 100 000 žetonů.

Jméno:
Komentář:
Napiš 64:

TOPlist © Pavel Šimáček 2010-2017